2014. február 14., péntek

Csodatévő szeretet



Csodatévő szeretet

Tudod arra gondoltam,
hogy talán a világ,
az, amelyikben
uralkodik sok milliárd "én",
halálra van ítélve, azért kellenek
az egységes törvények,
hogy általa legyen védve az ember
és az ő ingatag, könnyen sérülő tere:
de, mert a törvényeket is
az én központú halandó alkotja,
a törvény nem jó mindig,
betartatásához kell az erőszak...
a világon sok milliárd "én" harcol
sokszor
nem megengedett eszközökkel
magáért, esélyt a megmaradásra
talán csak az adhat,
amikor az "én"-t legyőzve,
uralkodni kezd a szeretet,
helyét végleg elfoglalja...
az nem csak két ember dolga,
mert, ha ketten tartják be
a szeretet tökéletes szabályait,
akkor azzal az ember világának,
ha nem is szemmel láthatóan,
de a megmaradásra
lesz az esélye nagyobb,
sok kis "én" helyén
a sok kis szeretet
csodát is tehet.

2014. február 12.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése