2013. december 18., szerda

Szívünkben lévő mesezug ...




Szívünkben lévő mesezug …

Ahogy a kor elszáll felettem, egyre többször emlékszem a régi karácsonyokra. Ha elmerengve üldögélek és magamba figyelek, azt veszem észre, hol mosolyra húzódik a szám, vagy éppen könnyek gurulnak az arcomon.
Ha felnézek a könyvespolcomra, szinte minden könyvemhez emlékek, az életem emlékei fűznek. Sokszor csendesen üldögélek a sötétben, vagy egy pislákoló gyertya fénye mellett és a kinti neszeket figyelem. Az emlékek sokszor történetekké állnak össze, amit papírra kellene vetni, de ahhoz már az erő elfogyott. Olyankor a szívemben lévő mesezugba elraktározom, ami tovább él bennem. De ezekre a mesékre már senki nem kíváncsi, hisz mindezek az én emlékeim, az én életem volt részei.
Számomra ezek a legszebb – valós történetek – az élet és a sors írta mesék.
Mert mindannyiunknak van egy története, egy meséje, amit újra és újra szeretnénk olvasni, vagy lenne olyan, akit ezek a mesék érdekelnének  – amíg lehet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése