2013. december 11., szerda

Az út végtelen ...



Az út végtelen ... 

Mint minden napom lassan a hajnalt ébresztgeti. Olvastam: olvasom Verlaine versét az:
„Érzelmes séta”-t, és elgondolkodom: nemrég még így éreztem: ültem a tópartomon, a lemenő nap fényében figyeltem a tavirózsákat /lótuszvirágokat/, a fűzfámat, a nádas közül hangzó békákat, vadkacsákat hallgattam.
...és ültem ott fájó szívvel – fájó lelki sebeimmel. Nemrég búcsúztam. Búcsúztam a tótól, az egész szeretett „tündérvilágomtól”. És most itt van, itt a tél. Nagy, puha fehérség borít mindent – nagy puha fehérség borítja szívemet is. Borzongok didergek. Nincsenek az éltető elemeim, - a szívemben az irántad érzett szeretetem melenget, és olyan jó Rád gondolni. Titkok! Érzelmek – szeretet. És az út. Az útnak még nincs vége. Megyünk tovább, mert mindig kapunk egy gondolatot, - szépséget, - érzést, amiért érdemes, újra érdemes egymást keresni. De tudni kell – az útnak soha nem lehet vége, - mert az út végtelen. Végtelen – ami tele van titokkal, - titokzatossággal, gyűlölettel, - bántalmakkal, de mindig ott van az érzés. Minden mögött az érzés, - a szeretet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése