2013. szeptember 20., péntek

Csodára vágyó világ



Csodára vágyó világ

Tudod arra gondoltam,
a világot terelni jó irányba
próbálták már sokan,
volt, ki kísérelte az erőszakkal,
más pedig a szeretet erejével:
persze nem mozdul mindkettőre…
tántoríthatatlan hívei az erőszaknak
nem bíznak
a szeretet csodatévő hatásában,
akik pedig abban hisznek, kétlik
az erőszak előrevivő képességeit…
kételkedik a gyengéd szeretet
végtelen erejében
csak az a tudatlan talán,
aki a működését nem ismeri,
az ő logikája másképp jár,
pedig egyszerű nagyon,
különös ismeret nem kell hozzá,
elég maga a szeretet leplezetlen…
ha szeretlek téged, és te engem,
akkor én tudom,
ha tőlem valamit kívánsz,
például, hogy magamra vigyázzak,
(mert szeretsz, csak olyat kérsz tőlem,
ami hosszútávon jó nekem)
akkor muszáj magamat óvnom,
hiszen, ha tenném másképp,
fájdalmat annak okoznék,
akit minden vágyam
látni boldognak …
s ha a szeretet parancsait követem,
(paranccsá a saját szeretetem teszi)
akkor egészségesebb leszek,
tán még boldog is,
végtelen örömömben
baráttá fogadom a természetet,
viszonzásként
ő is kegyes lesz hozzám:
a csoda máris kész
a csodára vágyó világban.



2013. április 18.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése