2018. április 21., szombat

A szívemben írok ...


A szívemben írok … (Egyedül a csendben)

Hogy milyenek is vagyunk? És milyen is a szívünk?
Hazajöttem délután ..
Csendes, üres a ház .. Óriási, nagyra nőtt a csend , a gyerekek zajongása nélkül ..
Máskor olyan jól esik, mikor kicsit elcsendesedik minden ..
Akkor igyekszem kihasználni a csendet .. Ülök a kertben, figyelem a madarakat,
hallgatom éneküket .. Most? Úgy rám szakadt a magány.. Magány? ..
Hisz szívemben nem vagyok magányos, mert Te bennem élsz, mindig velem vagy.
Sokan nem tudják, mi az, - szeretni .. Mi az, - boldognak lenni ..
Én is szomorúan szeretlek, de mégis olyan boldogság ..
Boldogság tudni azt, hogy szerettem, - szeretek és szerethetek ..
És csak a Kedvesemért, a szeretetért .. 
Mert nem simogathatom meg, már nem lehetek mellette, 
és lehet, már nem láthatom ŐT soha többé .. Már nem jön hozzám ..
Hiába várom, hiába nézem, - hiába keresem .. Hiába! .. Az ember már csak ilyen ..
Ilyen a szívünk .. Még írni sincs kedvünk, pedig mikor ilyen nagy a „csend”,
milyen szépeket lehetne .. Én most a szívemben írok .. Neked ..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése