2018. július 15., vasárnap

Legyen erőnk mi magunk maradni


Legyen erőnk mi magunk maradni

A szeretet?  tudod, azt hiszem, soha nem kell bizonygatni.
A szeretetet érezni kell, és ha  őszintén adod, érezni is fogja, aki felé irányul..
Azt, hogy a szeretetedet vigyázod, - hogy ne ártson nekem,  - mégis belekerül a „méreg”,
és keserűvé, szomorúvá teheti a szépet. Mindig nyitott a szívem, a lelkem a szeretetedre,
amely melenget, simogat, lágyan körülfog – hisz érzem, itt van és biztosan "tud valamit", mert olyan jó, hogy szeretnek és én mindig a szeretetemet nyújtom át Neked. Tudod, az is szeretet, ha megírjuk azokat a leveleket, amelyek „utálatosak”, hisz a megértéshez, vagy meg nem értéshez azok is fontosak. Fontosak, mert azok is mi vagyunk. Igen, minden és mindenki függ valamitől és valakitől, csak  arra vigyázzunk, ne legyünk semmi és senki „függvényei” . Legyen erőnk „mi magunk maradni” – mindenkitől befolyásolás mentesen. Lehet, hogy a szeretet végtelen, - határtalan és mérhetetlen, és mégis csak úgy érzem, „eltékozolni” nem szabad és én nem irigylem senkitől – mindenki kapja meg és érezze a szeretetet – valakitől – mert az élet sivár nélküle és elképzelhetetlen.. És úgy, mint ahogy a „lelkem” követi a zene hangjait, a testem is mindig ugyanolyan irányba lágyan, követi a lelkemet – és a szeretetem és a szerelmem így árad és árad – mindig ugyanabba az irányba.
És valóban úgy igaz: a szerelem is csak a szeretettel együtt értelmes és igaz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése