2018. július 27., péntek

Megpillantottalak és a szemembe estél


Megpillantottalak és a szemembe estél
Ma már, ha mást nézek is, Téged látlak

Hogyan is ismertelek meg! Te emlékszel rá? Csak egy perc, talán csak egy pillanat volt – Amikor nap mint nap láttalak .. Töprengtem – írjak e Neked .. Az élet maga old meg mindent .. Amikor nap mint nap jöttek a levelek – amikor nap mint nap volt mire figyelnem .. Azokat a pillanatokat, - perceket soha nem felejtem el .. Vártam – vártam azt az időt, amikor megláthatlak .. Először egy-egy szóval kezdődött, - kéz a kézben .. A szívem őszinte érzéssel volt telve – és egyre jobban hiányoztak a pillanatok, - a délutánok, - az esték .. Mennyi sok kedves emlék .. Mennyi sok kedves pillanat .. Milyen sok mondanivalóm lett volna, amit akkor alig mertem kimondani .. Visszajönnek sokszor ezek az emlékek  .. A sok kedves óra .. Nagyon fájtak a búcsúzások .. Úgy éreztem, Te kellesz, - senki más .. A sok átsírt éjszaka, - a vágyak, - az álmok .. Milyen boldog voltam és milyen boldogtalan .. Hittem .. Sok mindenben hittem és sok mindent elhittem .. Mondtál szépeket, - azután mondtál bántóakat, - és milyen különös lettél, - hogy megváltoztál .. Tudom, mindig is tudtam, - mást is szeretsz .. Ezt egy szerelmes nő megérzi .. Valaki betoppant Hozzád – már nem volt elég a simogató kéz, egy pillangószárnyán repültél el tőlem .. Sokáig hazudtam magamnak, de végre leszálltam a földre, - hogy már messzire, - nagyon messzire sodort tőlem a szél .. Könnyes szemmel indulok tovább az utamon .. Talán még van utam .. Még élek az emlékek elkísérnek ezen az úton ..
„Mert az idő soha meg nem áll!”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése