2018. július 10., kedd

Annyira jó ...


Annyira jó …


"Szeretni foglak akkor is, 
ha majd hajnali napfényben 
lágyan hajladozó fűszálak emlékeiben felbukkanó
 halvány foszlányai leszünk a múló időnek"..
*

A csendemben és mindenben itt vagy velem és ez nekem nagyon jó ..
Az este, ahogy olvastam a leveled, könnyeimen át mosolyogtam ...
Annyira jó érzés volt és jó érzés –
annyira jó, hogy megmosolyogtatsz, -
annyira jó, hogy elmondani nem lehet –
annyira jó, hogy tudlak és vagy nekem...

Kimentem a kertbe - bár hűvös volt az éjszaka, de olyan volt, mintha az
égbolton kinyílt volna egy csillagkapu
A Hold kicsit nagyobb volt a félholdnál - és ezüst fényével úgy ragyogott
kacsingatott felém - annyira vonzott - arra gondoltam, Te is ezt látod,
ha felnézel az esti égboltra .. itt-ott vörös csíkok látszottak - azt mondják,
ez a szél jele ?! Csodaszép volt ..
olyan volt az egész kert, mintha csipkés árnyak terítették volna be
Néha a madárkák csiccsenése hallatszott - mintha egymást köszöntötték volna-
Hallatszott néha egy-egy denevér szárnysuhogása - azután az is elcsendesedett.
Jó érzés volt - és nagyon jó volt Rád gondolni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése