2018. május 24., csütörtök

Beleálmodlak ...


Beleálmodlak …

.. Mesélnék Neked – Rólad – rólam, - magunkról ..
De vajon? – ki érti meg a mesémet?
Ki érti meg a bánatomat, - ki érti meg, hogy sírok Utánad?
– hogy hangom Hozzád ér e? – Hogy van e utam?
– Tehozzád – Feléd.? Tartozom e Hozzád?  – Mesélnék, igen,
mesélnék Neked – az érzéseimről – bár tudod,
ezek olyan mesék, amik igazán nem is mesék, hanem a valóság
– Bár minden mese egyszer a valóságon indul e ..
Olyan nehéz ezeket elmondani, elmesélni, hiszen kellenek e ezek a mesék?
Ezek a mesék . hm – ezek a mesék bennem élnek, hisz én magam vagyok –
bennem élik az életüket .. Emésztenek, - fájnak, - néha örömet adnak,
néha melengetik a szívemet .. Igen, ez nagyon sok fájó mese ..
Olyan mesék, ahol a jók nem nyerik el jutalmukat, - sőt – a jók is legtöbbször
gonosszá válnak – gonosszá – ebben a világban ..
Álmodlak – beleálmodlak a mesémbe,
- és szeretném, nagyon-nagyon szeretném, ha a valóságom lennél,
- a Szerelmem lennél – újra, - mint ahogy voltál ..
Összemosódnak – a valóság és a mese bennem – minden fájdalmam,
minden szenvedélyem, minden érzésem ..
Fáj, nagyon fáj, mióta nem vagy nekem Mióta nem vagy az, aki voltál ..
Mert én hiába szeretlek, hiába várlak, a mesék is egyszer bezárulnak,
- azoknak is van vége .. Igen, a mesék bezárulnak, talán egyszer a jók is
elnyerik jutalmukat, - és talán a boldogság is egyszer ránk talál
– bár egyre rövidebb rá az idő ..
Kár, hogy a meséimben is csak álomajándék vagy nekem ..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése