2018. május 18., péntek

Szabaddá nyilvánítva ...


Szabaddá nyilvánítva …

…Borongós, csöpörgős az idő … Suhan az autó velem … Száguldozom életem egy szakaszának lezárása – végleges lezárása felé … Fejemet nekitámasztom az ablaküvegnek, még nézem a tájat – elsuhan mellettem 20 évnyi élet … Igen, 20 év, amit házasságban és mégis házasságon kívül töltöttem …Hogy is van ez? Bámulok ki az ablakon – szinte nem is érzékelve körülöttem semmit – csak a gondolataimmal vagyok … Ebben a 20 évbe belesűrítve mennyi öröm, - mennyi fájdalom, - csalódások, - sikerek sora – a fél életem … Mindig az volt a célom, hogy örömet, - boldogságot, - jólétet nyújtsak szeretteimnek, - a családomnak … És kapjak egy kis szeretetet és talán kicsi örömet is… Sajnos, a sors mindig másképpen rendelkezett az életem felett és mégis – végiggondolva a sorsom vonalát, - milyen nagyon sok minden benne van … Az életünk vonalát ritkán mi  – inkább a sorsunk, - külső hatások irányítják … Vajon, miért? Ez van megírva? … Szemem előtt végig suhannak az évek … Csak a suhogást, és a gondolatokat hallani … Szemem könnyel telik meg … Azon gondolkodva, milyen jó, hogy az élet olyan barátokat adott /csak hálával tudom megköszönni a sorsnak/ amilyen barátokat kaptam Dana és Mildy személyében – hogy a sok dili ellenére mellettem álltak, szorítottak, izgultak értem és mindig éreztem meleg szívüket – és érezhettem szeretetüket … És hogy fáj a szívem, akitől vártam a segítő kezet, - még csak az ujját sem nyújtotta felém, hogy érezhessem .. Igen, könnyel telik meg szemem, hisz kaptam az élettől sok keserűséget, bánatot – valahogy ezek most mégis pillanatoknak tűnnek… Mert bárhogy is volt, ez is az én életem , ez is énhozzám tartozott, - tartozik.. Olyan sok mindenről gondolkodom, - szeretnék nagyon sok mindenről írni, - ehelyett szívem újabb darabja törött le, - amit már visszahegeszteni nem lehet… Ha valaha összeforr is a seb, a heg már örökre megmarad …
20 évnyi házasság és 3 évnyi együttélés után ma „szabaddá nyilvánítattam” …
De vajon valóban szabad lettem??????????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése