2018. május 18., péntek

A szívünk szerint ,,,


A szívünk szerint …

A szíved jár a szívemben
Az arcod jár a lelkemben
A szemem lassan behunyom
És csak Rólad álmodom
*
A gondolataim ide-oda szállnak, és olyan nehezen tudom összeszedni magam ..
Jobb lett volna „bezárkóznom” a kis világomba, a kulcsot jó messzire eldobni,
hogy ne találná meg senki, - hogy ne okoznék soha senkinek fájdalmat
– és akkor talán az én fájdalmaim is elmúlnának ..
Sokat gondolkodom rajtunk .. Mert mit nyújthatok én Neked?
 Szerelmet igen .. De kellene e Neked az én szerelmem és én magam?
Látod, ilyen kétségek gyötörnek, ezen őrlődöm éjszakánként ..
Tudom, sokat beszéltünk már erről, de mit tegyek,
én ilyen vagyok és azt hiszem, már nem is szeretnék megváltozni ..
Aki elfogad, így fogadjon el ..
Én is olyannak fogadok el mindenkit, - amilyen ..
Ha szeretem, olyannak szeretem ..
A kapcsolataimban mindig magamat adtam, és sokat adtam ..
Mindig az érzelmeimmel, a szeretetemmel döntöttem ..
Azt hiszem pedig, jobb, ha néha gondolkodás nélkül döntünk
– a szívünk szerint

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése