2018. augusztus 27., hétfő

A pillanat






A pillanat
https://www.youtube.com/watch?v=kdLz_s0zD0Y

Még nem is virradt - még aludt a város, de már az ég alján felderengett a pirkadat. Úgy tűnt, elindul egy új nap - Ezzel az -úgy tűnt-tel indultam ma - Még csendes volt minden, de a láthatáron már kúszott az azúrkék égbolt fénye … Egyszer csak aranyba festette a felkelő nap a horizontot - Tündöklött minden -és akkor úgy éreztem, fel kell kelnem, mert már a madarak nekem szólnak
Szívemig ért a felkelő nap sugara - szálltam volna, a ragyogó kék ég felé - szárnyalt volna a lelkem Feléd - egy kis dédelgetésre vágytam :(
Most elnémult minden - érdekes az égbolt - süt a nap,. és mégis fellegek fodrai úszkálnak az égbolton - olyan kegyetlen fáradság tört rám, hogy képzeld, elaludtam :)

Álmodtam ..

Meséltem már Neked róla? - van egy olyan álmom - többször újra és újra álmodom - tengerparton tolókocsiba ülök - lassan, gurulok – mellettem lépdelsz - fogod a kezem - valahonnan a távolból halk zene szól - nem tudom milyen zene, de azt érzékelem, kellemes, ugyanakkor szomorkás - emlékeztet egy régi, magnókazettán lévő dallamra - hallom a tenger morajlását - ami távolodik, egyre messzebbről tűnik, pedig még mindig a parton megyünk - látom is a vizet, de a morajlás egyre messzebbről hallatszik, míg teljesen a semmibe vész ..és valami annyira fáj, de nem tudom, mi az, hisz azt érzem, örülök, és ott vagy mellettem és nagyon jó ..

a pillanatok - valóban miért is siettetjük a pillanatokat? és vajon miért nem becsüljük meg akkor, amikor a pillanatban élünk, hisz ami elmúlik, már vissza soha többé nem tér ..

a könnyeim folynak és arra gondolok, miért nem értenek meg emberek dolgokat, miért is nem gondolnak arra, igen, minden a pillanatban él - és elszáll minden egy pillanat alatt ..

Emelj Magadhoz - dédelgess a szeretet hullámán ..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése