2014. január 7., kedd

Lélekhajón




Lélekhajón

Csend volt.

Csak szívem vert hevesen, visszhangozta bennem az érzéseimet. Messzebbre, mélyebbre nézek ilyenkor. Csak hallgatok, s tudod, ilyenkor nagyon a szívemben vagy. Távol vagy, de mégis úgy érzem, velem. Ez biztosan azért, mert bennem létezel. Látom az üzenetedet és azon gondolkodom, hogyan szólhatnék Hozzád - csakis Hozzád, hogy érezd, a világ számomra kirekesztett, csakis Te létezel. .. és akkor találtam rá ... Azután nyugalommal feküdtem le. Már majdnem elszenderedtem, amikor feltámadt a szél. Csak úgy süvített az ablakon, a konyhaablakomat erősen csapkodva. Felriadtam - és az érzés újra olyan intenzíven áramlott bennem. Kérdések ezrei hullámzanak bennem, és nem tehetek róla: könnybe lábad a szemem - ez a gyengeségem. Elakadnak a válaszok is, hiszen ezekre szerintem nincsenek válaszok, csakis a szívem hallja vagy adja meg a válaszokat is. Kutatom a bennem levő titkokat, mélyen - nagyon mélyen . És azután a végtelen puhán átkarol, lebegek újra az álom tengerén. Süllyedve és szárnyalva a végtelen között. Csak egy pillanat volt - egy fénysugár, egy olyan hirtelen  tünemény a belső horizontomon. Lassan, csendesen felragyogva a Feléd vezető  úton, a lélekhajómon. Azután megérkezve Hozzád - az érzéseimmel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése