2018. március 19., hétfő

Az érzésekhez nem kell gyertyafény ...


Az érzésekhez nem kell gyertyafény
A gyertyafény – a szeretet fénye – benne van a szívünkben



A hajnali napocska bekukucskál az ablakon .. A kedves kis rigóim belekezdtek a reggeli szerenádjukba .. Az álom messze elkerült ezen az éjszakán is – fájó, szenvedő éjszaka volt .. Ilyen éjszakákon főleg sokat beszélgetek Veled – sokat mesélek Neked .. Az előző levelem óta sokat olvastam – többek között leveleket, írásokat .. Írásokat, amelyeket nagyon komolyan veszek .. Azon gondolkodtam, miért van az, hogy úgy érezzük, mintha az egész világ ellenünk lenne – miért érezzük magunkat kevesebbnek, mint amennyit érünk .. Vannak olyan dolgok, amellyel én személy szerint soha nem viccelnék .. Sok mindenen, - nagyon mélyen elgondolkodom .. Ez sem jó, mert beleképzelek néha dolgokba olyant, amiről szó nincs, valahol a sorok mögött mégis egész mást vélek felfedezni, mint amiről szólnak .. Talán nagy hiba ez, és nem kellene .. Nagyon sok félreértésre ad lehetőséget, de el lehet rajta gondolkodni,  a dolgokba   mélyen beleásni .. Vannak dolgok, amik nagyon felbőszítenek .. Vannak, amik nagyon – nagyon tudnak fájni .. Olyankor magamat sem igazán értem, hiszen kinek számít is az, hogy én mit érezhetek, mit gondolok .. Mégis: másként vélekedünk sok mindenről – és ez talán természetes is, de akkor sem bántanék senkit és ha hirtelen dühömben meg is bántanék valakit, nekem jobban fájna és nagyon magamba tudok ilyenkor esni .. Persze, vitázom, hisz egészséges dolognak tartom – a jó értelembe vett vitát.. Ilyenkor sem haragszom – és ha félrevonulok is – leginkább amiatt, hogy ne fajuljon el rossz irányba semmi .. Mint ahogyan én is – jól tudom, mindig a magaddal történt dolgokról írsz .. Sokszor megijedek .. Nem régen írtam egy gyermekkori emlékemről – az akácfasorról .. Biztosan hihetetlennek tűnik, de való igaz, - akkor éjszaka hirtelen született ötlettel írtam meg ezt az emlékezést .. Általában kézzel írom meg a gondolataimat és másnap írom gépbe, hogy felhasználjam az írásokat .. Ahogy említettem, az utolsó két éjszaka nagyon sokat olvastam .. Többek között kezembe került egy írás az elburjánzott akácfáról .. Elhiszed, hogy megdöbbentem? Teljesen felkavartak az érzések és a gondolatok .. Félelmetes érzések kavarognak bennem .. Véletlenek? Számomra furcsa, - elképesztő dolgok .. Sokszor szerettem volna már elmondani – mikor éjszakánként írok a gondolataimról, az érzéseimről – másnap az én „kincsemnek” elmondom , - megbeszéljük az éjszakámat, - hogy miről, - mit írtam, - hogy telt az éjszakám .. És utána már lépni sem merek, mert mikorra elrendezek mindent, már – mintha csak varázslat történne – már akkorra írsz azokról a gondolatokról, érzésekről, - amit én éjszaka átéltem .. Ilyenkor nagyon rosszul érzem magam .. Voltál már így? Éreztél már ilyent? – biztosan .. Félelmetes dolgok – legalább is számomra .. Sokszor szeretném, ha valaki megmagyarázná ezeket a dolgokat. Miért van ez?
Létezne, hogy két test valójában egy lélek? És ez nem is véletlen volna, hanem útmutatás?
És mi ez? Gondolatok, - érzések .. A gondolatok fájón belém marnak .. Az érzések? Csodálatosak és mégis olyan fájóak .. Az álmok? Az álmok  elrepülnek, .. Tudom, az utak is véget érnek- elfogynak .. egy pontnál már nincs tovább ..Csend vesz körül és ez a csend most mélyen belém eszi magát ..
Már csendben, magamban sem merek gondolkodni. Mi van, ha nem hiszed el? Mi van, ha neked mindez nem is számít? De jó volna megtudni…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése