2018. június 20., szerda

Egymásnak - együtt ...


Egymásnak – együtt …

... Ahogy kinézek az ablakon, - vidám, könnyed bárányfelhők
játszadoznak az égen, - szálldosnak ide oda.. Gyönyörű az égbolt!
Azon tűnődöm, hogy szeretnék én is ilyen bárányfelhő lenni, - de
az én életem csak robog ebben a rohanó világban ... És a gondolataim
is kergetőznek. Sok régi dolog előkerül emlékeimből  - ami sokszor olyan
kedves, - sokszor olyan fájó ... Eszembe jutnak az elmúlt évek - van
mögöttem jó pár.  Ha erre gondolok, sírás fojtogat  - nyeldesem a
könnyeimet, hogy ne vegye észre a "külvilág", - mi dúl a lelkemben ..
Annyira nehéz a szívem ..
Tudod, nem lehetek eléggé hálás a sorsnak, hogy megismerhettelek, hogy
vagy nekem .. Meg-megállok eltűnődve - hidd el, sohasem bántva - és
mindig Rád gondolva .. Így telnek napjaim, pillanataim .. Mert olyan szép
arra emlékezni, milyen is volt az igazi öröm, amit Tőled kaptam, - vagy a
fájdalom, - ami igazán mély, torkunkat fojtogató érzés.. Tudod, milyen
nehéz ezekről beszélni, de talán nem is szükséges .. Egyik pillanatról a
másikra sírok, - mert úgy érzem, rögtön megfulladok .. vagy nevetek, mert
mindent olyan szépnek és jónak látok .. És álmodozom .. Mindig .. Ahogy
Te mondtad: "a nappalt tovább álmodva élni" .. Elképzelem, hogy egymás
karjaiban megtaláljuk a boldogságot .. Elfelejtve a fájdalmakat, elfeledkezve
a rosszról, - az összeomlásról, - az ürességről, - az elhagyatottságról,
- és egymásnak, - és együtt lenni  - VELED ..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése