2018. január 19., péntek

A szeretetem a hitem



A szeretetem a hitem

Szelíd szíved az én hitem
Szelíd szemed fényem, létem

Én hiszek a hitemben és hiszek a szeretet erejében.
Hiszek a szeretetemben, mely nagy szavak nélkül örök bennem.
A szeretetemben – míg szívem dobban.
Mosoly? Könnyek? – mind bennünk és minden kívülünk van.
Vajon lehet akkor is mosolyogni, mikor a szívünk meghasad?
Vajon lehet-e érzésekkel játszani és mást mutatni, mint amit érzünk?
Nehéz az érzéseket kiírni magunkból, hiszen mindezt szavakkal nagyon nehéz kifejezni.

A szeretet tiszta szívekben ébred
A szeretet lélekhúrokon terjed
A szeretet örökké égő gyertyaláng
A szeretetet érzések fonala szövi át

Amit én tudok adni – az a szeretetem.
Minden kincsem, minden vagyonom ez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése