2017. június 15., csütörtök

Gyöngyöződik a végtelen



Gyöngyöződik a végtelen

 


Zuhog az eső
Villámok cikáznak az égbolton
Dübörögnek a dobok,
A vad szél felhőket sodor
Kékes fény villódzik
Rémisztő hangok ékelik a tájat
Darabolják a szikrák a horizontot
Félve, rettegve figyelem
Gyöngyöződik a végtelen
Kövek nehezednek fájó szívemen
  *

Heves eső mossa a kertet. Borongósan, szomorkásan bámulok ki az ablakon, a vizes szürkeségbe. Ez a nedvesség csontjaimig hatol A fájdalomtól kedvetlenül, szomorúan nézek kifelé. Hamar esteledik is, talán az eső, a párás idő miatt. Sötét felhők gomolyognak az égen. Mennydörgés – nagy robajjal, cikázó villámok hasítják át a horizontot. Közben az ablakon át figyelem az eresz alatt éktelen ricsajjal csivitelő verebeket, az eső elől oda bújva, nagy szárnyrázással. Szomorú vagyok. Bárcsak szárnyalhatnék én is, elrepülhetnék a madarakkal. Szenvedek. Fáj minden mozdulat, fáj az egész életem. Mindig szerettem a szabadban lenni, a természetet, az életet figyelni. A csodákat kerestem mindenben, amit csakis a természet adhat, mutathat meg. Álmodoztam a horizont alatt, szárnyaltam gondolatban a madarakkal, a felhőkkel. 87 óta tolókocsiban élek, de a természet szépségeinek csodálatában mindez nem akadályozott. A kor előrehaladtával mozgásom egyre nehézkesebbé vált. A természet szeretete nyitotta fel szemeimet arra, hogy milyen csodák és rejtélyek vannak és megtanított nagyon sok mindenre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése