2018. október 5., péntek

Szívem tisztelegve érez ...


Szívem tisztelegve érez …

Gyertyák fénye árnyakat rajzol az estében.
Olykor borzongató emlékeket idéz.
Utamon mindig emelt fővel jártam, tanultam, dolgoztam,
szerettek és szerettem.  Szívem tisztelegve érez, a barátságok ma is fontosak nekem.
Szemem és lelkem öleli a természetet,
nyitott a csodára, a szépre és a szeretetre.
Reményben éltem, megőriztem magamban az emlékeket.
A földön jártam.
Soha nem kívántam mennyországot,
de lelkem a csendben vágyakkal szárnyalt.
Szolgált a szerelem, s szolgája is voltam.
Volt magányban részem, ültem a felhők szélén,
a fényben mosolyogtam.
*
Születtem, éltem, voltam.
Már rokkantan, megtörten, megöregedve élek.
Hajamban ezüst szálakat festett a múló idő. Az élet eljárt felettem.
Lassan lépkedek sorsom végső ösvényén.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése