2018. október 7., vasárnap

Adj esélyt ...


Adj esélyt …

Találkoztunk, megismertelek, - s boldog voltam – mert együtt voltál velem …
Nem szóltál, nem mondtad, hogy mit tegyek és mit ne …
Csak megöleltél és érezte szívem, szívedet…
Megszűnt a zajos világ, mikor magamhoz öleltelek…
Illatod magamba szívtam, s Te lehetőséget adtál nekem,
hogy önmagamban újra bízzak
Elrontottam talán sok mindent, és drágán fizetek mindenért …
Kérlek, adj esélyt – még adj esélyt nekem, hogy újra láthassalak,
hogy újra érezhesselek, újra érezhessem tested melegét, s csókolhassalak …
Szeretném újra fogni a kezed, érezni szíved dobbanását …
Szeretnék egyszer melletted ébredni, egy forró éjszaka után …
Kérlek, adj még egy lehetőséget, hogy öleljelek, hogy szerethesselek Téged!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése