2018. szeptember 5., szerda

Egy nap ...


Egy nap …




Egy nap, mikor fázva, egyedül ébredsz, csak egy pillanatra gondolj rám ...
Ahogy teszem én is, mióta megismertelek –
amióta tudom, milyen sokat jelentesz nekem ...
Aki mindennél fontosabb, akinek a boldogsága ennyire fontos nekem,
mint a Tiéd.
A szívemben, a lelkemben őrizlek és ennél a gyönyörű érzésnél
és emlékeknél soha nem fogok szebbet találni...
Hiányzol! Hiányzik, hogy nem mondhatok el Neked semmit, -
hogy mennyire szerettem volna Neked olyan sok szépet, örömet, boldogságot adni
- mindent - mindent Neked adni ...
Hiányzik, hogy nem érinthetlek meg, hogy nem éreztethetem Veled,
milyen jó melletted lenni...
Az érzés már itt marad nálam - a szívemben, a lelkemben ...
Már talán soha nem lesz jelentősége, már soha nem lesz alkalom mindarra,
amire érdemes volt életemben várnom...
Mindennél jobban akartalak, de sajnos, én nem lehettem csillag
- még pici csillagocska sem az életed egén ...





EGYRE CSAK AKARTALAK –
EGYRE CSAK AKARLAK –
TÉGED AKARTALAK -  
TÉGED AKARLAK –

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése