2014. május 2., péntek

Megváltottál ...



Megváltottál…

Habkönnyű, fodros felhők úszkálnak az égi óceánon. Olyan, mintha kergetőznének. A felhők között csodálatosan szép kék az égbolt. Most lelkem is ilyen habkönnyű. Így érzem, mikor szereteted szárnyal felém. Színes virágok díszítik lelkem kiskertjét. Az én lelki virágoskertemben virítanak a virágok, és benne látom mosolyodat. Olyan a mosolyod, mintha pillangók lebbennének szemem előtt. Nagyon szeretem a mosolyodat.
Fontossá vált számomra a világ. Fontossá, mert nekem adtad a hitet, a reményt. Fényemmé, napommá lettél. Napommá, ahol mindig Rád gondolok, Rád gondolhatok. Szívem, lelkem nyugalmat lelt Nálad. Megváltottál - engem Te váltottál meg. Bennem van az örökös féltés, de sokszor a rettegés, hogy a távolság egyszer végtelenné válik és útjaink elágaznak. Távol vagy de olyan jó, hogy mégis olyan közel érezhetlek magamhoz. Sokszor elvakítanak bennünket a fények, és félek attól, hogy elvesztem a Fényt, hogy elveszítelek A  fényemet, az örök sugaramat, az életemet és értelmetlenné lesz, értelmetlenné válik minden. Azután zuhanok a végtelenbe és már semmi sem számít - minden elvész messze.
Sóvárgó lelkünk a rohanó pillanatokban így marad meg örökre kettőnknek a szeretet tisztasága, álmok csokrai között. Érzéseinkben, s bennem: az érzés végtelenében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése