2017. október 10., kedd

Te vagy ... téged látlak





Te vagy ... téged látlak

„Téged látlak az egeknek
Magas, tiszta kékjében:
Téged látlak a vizeknek
Folydogáló tükrében:
Nappal a nap aranyának
Ragyogó láng-fényében:
Éjjel a hold világának
Reszkető ezüstyében.
Minden időperczenetben,
Mindennémű szegeletben”
*
Napokkal előtte ünneplőbe öltöztetem a szívem, mikor várlak Benneteket. Nagyon szeretném elmondani, mit is jelentesz nekem, de minderről olyan nehéz beszélni. Biztosan érzem, - túlzottnak tartod, - de mikor eljössz hozzám, tiszteletedre ragyog a Nap. Tiszta, ragyogó, vidám, azúrkék az égbolt, még ha hideg is a levegő. Fénylő sugarak játszadoznak az ablaküvegeken. Titokban figyelem a szemed. Ragyog a fényben és az én életemben.
Ha szomorúság, bánat van is Benned, mikor hozzám jössz,
- szíved mélyére rejted, hogy örömet, szeretetet hozz életembe.
Vigaszt hozol – tudtodon kívül – vagy tudatosan. Ragyogó kincsem vagy, akire rátaláltam – szelíd balzsam fájó szívemre. A szereteted talán már rögeszmémmé vált, de nélküled a reménytelenség fonna körbe. Mióta megismertelek, bennem élsz – minden pillanatom lételeme vagy. Példaképem – minden tekintetben. Félszegen ölellek meg, mikor találkozunk – féltve a varázst, hogy hirtelen álommá foszlik. Pedig valóságom vagy. Felejtek kínokat, fájdalmakat, ha itt vagy. Szivárványom vagy, csendes kis életem színes reménye. Lényed dallamokat zeng, körülölelnek melodikusan. Szívem, lelkem boldogan szárnyal, fürdik éltető szeretetedben.
*
Te vagy az én italom
Te vagy az én kenyerem
Te vagy az én fényem
Te vagy az én életem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése