2015. október 29., csütörtök

Hinni és akarni



Hinni és akarni
2005



Tudod Kedves, sokszor gondolok arra, hogyan lehetséges, hogy most, hogy miért nem akkor, hogy én változtam, vagy benned van valami?
Hogy miért, hogy soha nem láttam, hogy nem kerestem, hogy nem vágytam, hogy hittem, minden úgy jó, amint van.
Hogy miért akkor mikor megláttalak, hogy miért akkortól érzem, milyen az, mikor valakinek hiányzik a karja, és sajog, ami nincs.
Hogy bennem történt valami? Hogy azért mert egyszer mindenki? Vagy benned van valami? Vagy belőlem hiányzott?
Hogy nélküled is, mással is jöhetett volna, vagy csak veled?
Bármennyit gondolkodok, mindig csak arra jutok, nem benned van valami, nem nekem ment el az eszem, nem vagy se Te, én se különleges lény, nem attól ilyen különleges ez a szenvedély, hanem attól, hogy megtaláltuk egymást.
Kérdezem magamtól, hogy miért van, hogy soha nem éreztem, hiányzol.
Talán, mert nélküled csonka volt a lelkem is, és csonka lélekkel csak tévelyeg az ember, ahhoz, hogy keresselek, előbb meg kellett találjalak.
Csak arra kérlek, ne sírjon a lelked, a tested is csak picit.
Kérem az Istenem, segítsen, hogy hinni tudjál, mert ahhoz, hogy teljesen egymásra találjunk, ahhoz az kell, hogy mind a ketten higgyünk benne.
Hinni és akarni.

1 megjegyzés: