2015. február 20., péntek

A tavasz a szívemben



A tavasz a szívemben

Azt hittem, itt a tavasz - nagyon hideg, csípős a levegő, -
fúj a szél.. havazás és szél - és hideg, azután egy kis
napocska bujkálás, de ismét tél lesz? - azért én érzem, már
elhoztad nekem a tavaszt - az éjjel olyan szépeket írtam -
de ez már nem érvényes - hiszen írhatok a tavaszról? - mikor
újra visszatér a tél?

A hold sápatag fénye hull az öreg fákra..
Az éjszakai levegő még jeges, a fagy zizeg a csendben - az
éjjel mínusz 8 fok .. A téli ágakon deres pillanatok ülnek ..
Hajnalodik - még fenn a Hold - a körbeölelő csillagok
szikrázó fényével ..

Az árnyak hullámzanak a kert felett .. megfigyelted már Te
is - milyen sejtelmes ez a világ - ahogy kifelé figyelek a
kertbe - valóban olyan, mintha az árnyak, a csend lebegne -
van benne egy kis sejtelem, egy kis rémisztő - ugyanakkor
olyan nyugtató is

Reggelre virradva ébredezik az álmos világ - azt hittem, a
napsugár is kibújik, és szikrázó, hideg fényével varázslatot
hoz - de csak ezt a csípős, februári napot hozta el .. de
nekem akkor is szép, mert Te itt vagy velem ..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése