2016. július 6., szerda

Van e kedvenced ...



Van e kedvenced …

 Tudod, arra gondoltam, megkérdezem tőled,
hogy van-e a gondolataim közül olyan,
amelyik a többieknél kedvesebb neked ,
azután elvetettem magamtól a kérdést,
hiúság, miért is érdekel, hiú a kérdés is,
de talán csak azért, mert valószínű,
hiú vagyok magam is,
miért akarok a kíváncsiságomat elnyomva
másmilyennek látszani,
mint amilyen valójában vagyok,
szóval most megkérdezem:
azt mondod, szereted a gondolataimat,
és én elhiszem, hogy őszintén gondolod,
ha bolondság,
akkor már ketten vagyunk bolondok,
és tudod, nem szeretnék olyan világban élni,
ahol kettőnk közül az egyikünk a normális,
másikunk pedig a bolond,
mindegy melyik csoportba,
de legalább ott egybe tartozzunk,
vagyis inkább tudod mit,
ha lehet, és ha neked is megfelel,
tartozzunk mi csak a bolondok közé,
a normálisak valahogy olyan abnormálisak,
szóval azt kérdezem,
van-e számodra legkedvesebb gondolatom?

2008. május 16.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése