2015. december 31., csütörtök

Közeledik az újév ...



Közeledik az újév ...

Tudod, a napokban, hogy közeledik az újév,
sokszor eszembe jutott, változni kéne,
hogy jobban elférjek
ebben a mosolytalan
mosolygós világban, új életet,
kényelmesebb életet kellene magamra húzni,
olyat, amelyikben nincs súrlódás,
amelyiknek simára csiszolt a felülete,
olyat, amihez elég egy jól fűtött álarc,
arra gondoltam,
hogy jobban kellene simulnom,
jobban kellene szeretetet mutatnom,
olyankor is, amikor nem érzek szeretet,
mosolyogva kellene lenyelni az emészthetetlent,
megdicsérni a csúnyát is,
jónak mondani arra, amit rossznak látok,
ha pofont kapok,
azt is kedvesen megköszönni,
szóval, jól lenne megtanulni
végre együtt élni,
megfelelni,
olyannak elfogadtatni magammal
magamat,
amilyennek mások szeretnék, hogy legyek,
olyannak, amilyen nem vagyok,
szóval be kéne állnom a sorba -
de azután arra gondoltam,
akkor kezd kihalni az emberből a gyerek,
amikor elkezd jól viselkedni,
amikor olyanná kezd válni,
amilyennek elvárják, hogy legyen,
mikor azért tesz mindent, hogy megfeleljen,
úgyhogy inkább maradok az, aki neked vagyok,
akit te megszerettél, akit magadnak megtartottál,
akkor az se számít,
ha néha érdesnek gondol is a világ
ha te így is engem szeretsz.

2009. 01. 16. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése